Najlepsze wspomnienia z podróży poślubnych

Na zorganizowanie podróży poślubnej może sobie pozwolić coraz większa liczba młodych małżeństw. Często rezygnują one z wystawnego wesela, a zebrane na nim pieniądze decydują się wydać właśnie na wyjazd, który niejako cementuje zawarty niedawno sakrament małżeństwa oraz staje się pierwszym ważnym przystankiem na nowej drodze wspólnego życia.

Zapytaliśmy kilka znajomych par małżeńskich, jak wspominają swoje podróże poślubne.

Igor i Aneta zdecydowali się wyjechać w polskie góry.

• Nie mieliśmy dużego wesela, jednak zebrane „z kopert” pieniądze pozwoliły nam na tygodniowy wyjazd w nasze ukochane Tatry. – wyznaje Aneta. Jak dodaje Igor, nie zastanawiali się raczej nad wyjazdem zagranicę, do gorących, egzotycznych krajów, tak jak część ich znajomych.

• Nie jesteśmy zbyt wielkimi fanami takiego typu urlopu i od wylegiwania się na plaży zdecydowanie większą przyjemność sprawia nam przemierzanie górskich szlaków.

Na nieco inny typ małżeńskiego urlopu zdecydowali się Elwira i Sebastian.

• Zawsze chcieliśmy przeżyć rejs luksusowym statkiem po Morzu Śródziemnym. Podróż poślubna wydała nam się do tego doskonałą okazją. – podkreśla Sebastian.

• Spędziliśmy cudowne dwa tygodnie, spędzając czas na pokładzie doskonale wyposażonego statku, gdzie mieliśmy dostęp między innymi do SPA, dyskoteki czy kasyna. Przy okazji zwiedziliśmy urocze wysepki oraz spróbowaliśmy smacznych dań. – wspomina jego żona. – Ofertę znaleźliśmy na tej stronie –  www.podrozeirejsy.pl/pl/vrg/page/prasa  i z perspektywy czasu stwierdzam, że nie mogliśmy trafić lepiej!